<$BlogMetaData$

Sunday, February 26, 2006

Today, Ashin has got a 簽書會 at 台北!!
After seeing him alone, without company for SOSOSO long, things got a little better today!!!!
Haha~~ well~ Monster and Stone went to his 簽書會 today and pretend to be fans, getting autograph!!!!!!

阿信:喂 你們沒有號碼牌耶!
書迷獸:阿就路邊經過就被抓來了阿(哈拉一會兒)
書迷獸:阿信~~(嗲)可以幫我畫愛心嗎? 阿 還有笑臉 順便留一下電話號碼好不好?
阿信:(真的寫了電話號碼)
書迷獸:你還真的寫電話喔~
阿信:對阿 09354....
書迷獸:喂!!!這是我的電話欸 (激動)(簽完之後)
書迷獸:耶~我有愛心耶~~~(真的很開心的樣子) 回家之後要裱起來 書不用看了拉(手揮一揮)

(換書迷石)

書迷石:阿信~~(嗲)可以幫我寫to狗狗"嗎?(大家尖叫) 阿 我也要畫愛心跟笑臉喔 阿 還要寫永遠愛你

阿信:可以寫我永遠愛你嗎(賊笑)

書迷石:不行要寫石頭永遠愛你拉(激動)
(簽完之後)
書迷石:耶~我有笑臉耶~~~~(燦爛的笑)

(後來三人走到前面來 哈拉一陣子)

書迷獸:阿來加油一下好了(伸出手)(信石伸出手搭在獸手上)三人:一 二 三 關我屁事!
(眾人傻眼)

source: ptt

wahahahaha~~~ Damn funny!!!

I dunno whether this was pre-arranged, i assume its not!!! :ppppp

As I read through all the fans accounts of what happened, I was extremely touched :'(((((
Can you imagine after going for all the 通告 all alone, without your usual best pals around, and then suddenly they appear at your 簽書會 to give you support??
I did imagine such things to happen, but I din imagine myself to be so touched when it REALLY happen!!! If I was Ashin, I would have cry until dunno like what...
Afterall, friends like that are hard to get.... hai...
希望他會好好地珍惜哦~

進入陣亡倒數:39小時

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

關我屁事?!

hahaha... so mei liang xin arh?! diaoz~

7:10 PM  

Post a Comment

<< Home