<$BlogMetaData$

Friday, September 05, 2008

5th Sep 2008

September has always been a busy month all these years.
5 good friend's birthday... lots of meet-ups, lots of gift-buying.
Now... there is one more. :p
I will remember this day as a day I ended my twenty-three years and ten months singlehood.

一直以來,我只是單純的希望找一個我喜歡,也喜歡我的人.
如今我找到了. 那我還在等什麽呢?
我之前想太多,顧慮太多,不小心遺忘了當初那份簡單的心願.
未來的日子裡或許仍然充滿著問號,但是我不怕!
因爲我知道 GOD will be there for me, for us.
現在我只想好好地珍惜這份得來不易的緣分.
感謝上帝,感謝主. Amen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home